پرونده های فساد دیگری در فوتبال ایران در راه است سپاهان کاری به پرسپولیس ندارد! پرسپولیس مذاکرات را متوقف کرد درویش منتظر تعیین بودجه از سوی بانک شهر نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان
سرخط خبرها

نتیجه بازی رئال مادرید و پاریس‌سن‌ژرمن+ فیلم خلاصه بازی| جادوی بنزما!

  • کد خبر: ۱۰۱۷۱۶
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۷
  • ۱
نتیجه بازی رئال مادرید و پاریس‌سن‌ژرمن+ فیلم خلاصه بازی| جادوی بنزما!
تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد پاریس سن ژرمن مملو از ستاره را کنار بزند و به دور بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برسد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، امشب در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی، رئال مادرید موفق شد پاریس سن ژرمن را با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب نماید و به دور بعدی رقابت‌ها راه یابد.

در نیمه نخست امباپه موفق شد شاگردان پوچتینو را جلو بیاندازد تا در مجموع کار ۲ بر ۰ به سود فرانسوی‌ها شود، اما در نیمه دوم بنزما با هتریک خود شاگردان آنجلوتی را پیش انداخت تا تیمش به جمع ۸ تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

در ادامه تلاش مسی، دی ماریا، امباپه، نیمار و سایر ستارگان پاریس سن ژرمن هم به جایی نرسید تا این تیم با تمام ستارگانش حذف شود. راموس غایب بزرگ بازی امشب بود. روی گل نخست رئال دوناروما اشتباه عجیبی مرتکب شد و باعث شد بنزما دروازه اش را باز کند.

در سایر دیدارهای امشب هم منچسترسیتی موفق شد در مجموع با نتیجه ۵ بر ۰ مقابل اسپورتینگ لیسبون پیروز شود و به مرحله بعدی برسد.

شب گذشته هم لیورپول با حذف اینترمیلان و بایرن با حذف سالزبورگ اتریش راهی مرحله یک چهارم نهایی شده بودند.

ویدئو خلاصه بازی رئال مادرید و پاریس سن ژرمن در مادرید

تعداد بازدید : 815
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
یه بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
0
0
ببین توهین نمیکنم اشتباه دروازبانمونم بود خب ولی آهخه اون گل سومیتون چی بود واقعا؟ هان؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->